Wychowaj swoją rodzinę • Otyłość Kraków - leczenie otyłości - Warszawa

Wychowaj swoją rodzinę

W restauracji zamawiaj sałatki bez przypraw, mięso lub rybę zapiekane lub gotowane na parze, warzywa surowe bądź również gotowane na parze. Nie zamawiaj ani serów ani deseru. Jeśli chcesz, możesz zamówić jogurt. Popijaj posiłki wodą mineralną. Noś ze sobą specjalne pieczywo lub substytut, z otrębami lub soją.

Zawsze noś ze sobą wybrany przez ciebie substytut cukru, olej sojowy lub krakersy z otrębami. Wychowaj swoją rodzinę. Jeśli wszyscy będą bez przerwy jedli ciasta i potrawy smażone, to przestrzeganie przez ciebie diety stanie się praktycznie niemożliwe. Podziel się z nimi nowo nabytą wiedzą, tak by wszyscy zmienili nawyki żywieniowe. Tylko na tym skorzystają! Tak naprawdę to nikt nie potrzebuje obfitych dań i słodkich deserów. W posiłku tych, którzy nie muszą się odchudzać, może być chleb pełnoziar- nisty, ziarna zbóż czy normalny ser. Wystarczy, że ty będziesz wiedzieć, czego masz unikać. Przynajmniej nie pozbawisz się przyjemności spożywania posiłków z bliskimi. Nie będziesz również odczuwać wyobcowania.

Zwracaj uwagę na nawyki żywieniowe dzieci. Od najmłodszych lat przyzwyczajaj je do zdrowych sposobów odżywiana, tak by pozostały ich nawykiem na całe życie. Właśnie w okresie dzieciństwa kształtuje się osobowość, gromadzone są podstawowe informacje o otaczającym świecie. Zachowania w życiu dorosłym zawsze stanowią odzwierciedlenie doświadczeń z dzieciństwa. Proust nigdy nie przestał lubić ciasteczek biszkoptowych, tak jak Demis nie przestał nosić czapek- kominiarek. Naucz swe dzieci rozpoznawać to, co im służy, i lubić to.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>