Woda - kontynuacja • Otyłość Kraków - leczenie otyłości - Warszawa

Woda – kontynuacja

Zapotrzebowanie na płyn nie jest jednakowe w przypadku różnych osób. W dużej mierze zależy ono od rodzaju diety oraz metabolizmu danej osoby. Ogólnie rzecz biorąc należy pić wtedy, gdy odczuwa się pragnienie. Posiłek złożony z suchych i słonych produktów (na przykład chleb z serem) wyzwala większe uczucie pragnienia niż posiłek o stosunkowo dużej zawartości wody (surowe warzywa i owoce). W każdym razie lepiej nie pić dużo w czasie posiłków (zbyt wiele płynu rozcieńcza soki żołądkowe i przez to opóźnia trawienie). Poza tym każdy łyk wody chwilowo wstrzymuje trawiące działanie śliny.

Z drugiej strony wypicie jednej bądź dwóch szklanek wody kwadrans przed posiłkiem jest dobrą metodą na powstrzymanie apetytu poprzez zmniejszenie uczucia głodu. Picie jednego lub dwóch litrów wody dziennie, jak to czynił Dernis, naprawdę pomaga w chudnięciu. Za każdym razem, gdy czujesz głód, szklanka wody pomoże skutecznie oszukać żołądek. Poza tym woda wypita na pusty żołądek jest szybciej wydalana. Zapewnia to właściwą pracę nerek. Woda wypita i wydalona oczyszcza krew i naczynia krwionośne zabierając ze sobą toksyny i osady tłuszczu. Woda jest najlepszym środkiem moczopędnym. Większość napojów, oprócz wody, jest szkodliwa.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>