Przewaga systemu yogi nad innymi rodzajami gimnastyki • Otyłość Kraków - leczenie otyłości - Warszawa

Przewaga systemu yogi nad innymi rodzajami gimnastyki

Ćwiczenia yogi polegają na serii ruchów zmierzających do przyjęcia określonej pozycji ciała i wytrwania w niej jak najdłuższy czas. Większość z nich wzmacnia partie kręgosłupa, który ochrania rdzeń kręgowy oraz podtrzymuje szkielet, „drzewo życia” ludzkiego ciała. Pozycje yogi oddzialywują bezpośrednio również na organy, wywierając wpływ na ich funkcjonowanie. Ćwiczenia te są skuteczne, o ile wykonuje się je systematycznie i stopniowo przedłuża czas trwania. Za każdym razem należy wytrzymać w danej pozycji, jak długo się da. Na początku w części ciała, nad którą pracują mięśnie, powinien wystąpić ból. Należy go przezwyciężyć i uwolnić się od niego.

Przewaga systemu yogi nad innymi rodzajami gimnastyki (poza oddziaływaniem na psychikę) polega na możliwości dostosowania ćwiczeń do indywidualnych potrzeb i możliwości. Niezależnie od stopnia trudności ćwiczenia yogi przynoszą zaskakujące efekty. Pozwalają zrozumieć to, co znane, oraz odkryć nie znany pozazmysłowy świat, do tej pory dostępny jedynie wyznawcom buddyzmu i hinduizmu.

Początek diety do idealny moment na rozpoczęcie ćwiczeń rozciągających, odprężających i oddechowych. Później, gdy odnajdzie się właściwy rytm i tempo, przyjdzie czas na bardziej intensywne ćwiczenia mięśni.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>