Posiłki cz. 2 • Otyłość Kraków - leczenie otyłości - Warszawa

Posiłki cz. 2

Przede wszystkim musisz zrezygnować ze śniadań w stylu francuskim tzn. składających się z kawy z mlekiem lub czekolady, chleba lub rogalika, masła i dżemu. Taki posiłek dostarcza organizmowi zbyt wiele kalorii, jest ciężkostrawny, ma małą wartość odżywczą i może być przyczyną ataków hypoglikemii.

Jeśli zjadasz duże śniadania, to twój posiłek południowy powinien być lekki. Może stanowić go na przykład sałatka lub świeże warzywa. Jeśli nadal odczuwasz głód. to zjedz rybę lub drób. Unikaj jednak alkoholu i dań ciężkostrawnych, bo mogą one jedynie pozbawić cię dobrego samopoczucia na całe popołudnie. Jeżeli lak jak Demis jesteś przeciwnikiem łączenia artykułów spożywczych, możesz zjeść warzywa na obiad, a mięso na kolację lub odwrotnie.

Kolacja powinna być najlżejszym posiłkiem w ciągu dnia, ponieważ w nocy potrzebujemy znacznie mniej kalorii. W każdych okolicznościach najlepiej jest ją zjadać tak wcześnie jak to możliwe. Nawet ryzyko bycia nietowarzyskim jest bezpieczniejsze niż zjadanie dużego posiłku na godzinę przed północą. Jeżeli musisz wyjść późno w celach towarzyskich, a odczuwasz silny głód, zjedz w domu kanapkę, a w restauracji postaraj się zjeść jak najmniej.

Zawsze lepiej jest jeść mniej i częściej niż zjadać jeden duży posiłek w ciągu dnia. Przyswajanie jest wówczas dużo wydajniejsze, a system trawienny mniej się męczy. Każde trawienie wymaga spalenia około 200 kalorii, więc częste jedzenie jest dużo bardziej wyszczuplające niż niejedzenie.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>