Dieta indywidualna • Otyłość Kraków - leczenie otyłości - Warszawa

Dieta indywidualna

W tej książce znajdziesz jedynie wskazówki oparte na doświadczeniach Demisa w czasie jego diety. Nie ma na świecie dwóch identycznych organizmów. Każdy reaguje inaczej. Musisz wziąć to pod uwagę układając własną dietę. Wszystko ma znaczenie: czy jesteś mężczyzną czy kobietą, czy masz dwadzieścia czy sześćdziesiąt lat, czy cierpisz na obstrukcję bądź cukrzycę, czy chorujesz na serce lub reumatyzm itp.

Jeśli chcesz zrzucić tylko kilka kilogramów, wystarczy, jeśli zrezygnujesz ze słodkich potraw i napojów’, alkoholu oraz ograniczysz tłuszcz. Stopniowo odzyskasz normalną wagę. Łatwo ci będzie ją utrzymać, jeśli w’ dalszym ciągu będziesz się zdrowo odżywiać.

Jeśli chcesz schudnąć ponad pięć kilo, powinieneś udać się najpierw do lekarza i zrobić badanie krwi. Początek diety powinien być ostry, żeby uaktywnić mechanizmy odchudzania. Kiedy pozbędziesz się dwóch trzecich nadwagi, możesz przejść na nieco łagodniejszą dietę. Stopniowo wprowadzaj zwykłe pożywienie: olej (oliwa, olej słonecznikowy), niewielkie ilości chleba pełnoziarnistego, owoce i zboża. Kontroluj regularnie wagę. Jeśli stwierdzisz, że przestajesz chudnąć – wyklucz świeżo wprowadzone pokarmy i powróć do ścisłej diety. W ten sposób będziesz w stanie ustalić, jaka żywność powoduje tycie. Musisz ją całkowicie wykluczyć ze swojej diety. Przekonasz się, że odpowiednio wyważona dieta zapobiega tyciu. Wystarczy wykluczyć słodycze i unikać nadmiaru tłuszczu (smażonych potraw’ oraz ciężkostrawnych sosów robionych na maśle i śmietanie).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>